Waar sport, cultuur en jeugd hand in hand gaan
Klant
Categorie
Briefing
Het verhaal
De dringende noodzaak van een solide branding voor het Brieleke kan niet worden onderschat. Deze veelzijdige locatie moest niet alleen fungeren als een baken van samenhorigheid, maar ook als een magnetische aantrekkingskracht voor een mix van individuen: jong en oud, fanatieke sporters en fervente kunstliefhebbers. De juiste branding zou niet alleen het imago van het Brieleke verbeteren, maar ook de betrokkenheid van deze diverse groepen vergroten, de zichtbaarheid maximaliseren en de activiteiten en evenementen laten floreren. Het smeden van een onvergetelijk merk zou fungeren als de krachtige motor achter onze ambitie om Het Brieleke te transformeren tot het kloppende hart van de gemeenschap.
Bovendien hebben we met zorgvuldig gekozen hoofdkleuren gewerkt, elk passend bij een specifieke doelgroep, om de herkenbaarheid te vergroten. Deze kleuren spreken niet alleen visueel tot de verbeelding, maar fungeren ook als symbolen van inclusiviteit en diversiteit, waardoor Het Brieleke een plek is waar iedereen zich welkom en vertegenwoordigd voelt.
Het resultaat
Dankzij de doordachte brandingstrategie is het Brieleke getransformeerd tot een herkenbaar en inclusief centrum in de gemeenschap. De branding heeft niet alleen het imago van het Brieleke verbeterd, maar heeft ook de betrokkenheid van diverse doelgroepen vergroot aan de hand van een strakke en duidelijke website, socialmedia-templates, programmabrochures, flyers, banners langs de weg,...