Asbest Consulting en niks anders dan asbest
Klant
Categorie
Briefing
Het verhaal
Na een diepgaand verkennend gesprek waren we meteen geïnspireerd om hen verder te ondersteunen. Een grondige concurrentieanalyse gaf ons inzicht in hoe er wordt ingespeeld op angst. Angst kan verlammend werken, maar mensen willen met zekerheid een huis kopen, wetende of er asbest is en welke oplossingen beschikbaar zijn. In onze hedendaagse cultuur staat duurzaamheid centraal, en mensen zijn bereid daaraan bij te dragen.
Met deze positieve vooruitzichten zijn we aan de slag gegaan om hun verhaal visueel te presenteren en te overwegen via welke kanalen ze hun doelgroep het beste kunnen bereiken.
Het resultaat
Het resultaat is verbluffend. We hebben een krachtige herkenbaarheid gecreëerd. Met een slim online systeem, speciaal op maat gemaakt voor de ADI's en de klanten, hebben we alles naadloos geïntegreerd. De consistente branding vind je overal terug: op roll-up banners, naamkaartjes, website, presentaties, flyers, en nog veel meer. En daar blijft het niet bij. We hebben ook social media slim ingezet om hun boodschap wijdverspreid te verspreiden. Daarnaast hebben we geanimeerde beelden geïntegreerd om dynamische en boeiende visuele content te creëren die de aandacht van hun doelgroep vasthoudt.